Skal du med? 

  • Kan du huske, hvornår du sidst vågnede en morgen, veludhvilet?
  • Føler du det er evigheder siden, at du har kunne sove en hel nat uden afbrydelser?
  • Er du så træt om aftenen, at du falder i søvn i samme sekund du rammer puden?
  • Kan du sove, siddende ret op og ned, uanset om du kører i tog, er passager i en bil eller sidder til et foredrag?
  • Glæder du dig til at komme i seng igen, når vækkeuret ringer om morgenen?

Så er du ikke alene

Det første du lærte, da du blev forælder, var at udsætte dine egne behov. Du kunne ikke spise, træne, læse en bog, slappe af og sove når du ville. Det var den lille guldklump, som satte dagsordenen.  Al din opmærksomhed gik til dit smukke barn, for en naturlig beskytter-trang havde taget over. 

At kunne udsætte sine behov, til en vis grænse, kan være sundt. Men der er nogle essentielle behov som kun kan udsættes i en kortere periode, før det begynder at tære på kroppen. Som for eksempel søvn.

Du får hovedpine, koncentrationsbesvær og en kortere lunte, og du bruger søde sager og kaffe til at holde dig nogen lunde kørende, hvis du ikke får sovet nok.

Men du er forælde. Så selv om du føler dig brugt, så fortsætter du med at udsætte dine egne behov.  Fordi det handler om noget meget større end dig selv.  

Nemlig dit barn! 

Hvis du har været ude at flyve har du sikkert hørt kabinepersonalet informere om, at du i tilfælde af trykfald i kabinen, skal sørge for selv at tage iltmaksen på, før du giver den til sit barn 

Den regel gælder også, når du lander på jorden igen. 

For at kunne hjælpe dit barn, skal du altså hjælpe dig selv først. 

Men fortvivl ikke, der er hjælp at hente.

 

På mit onlinekursus,

“Tag hånd om din søvn”

viser jeg dig hvordan, du på kort tid kan få overskud til dig selv, ved hjælp af nogle simple redskaber.

 

Det overskud du skal bruge for at være den forælder du gerne vil være for dit barn.

Jeg ved at tid ofte er en manglevare, og det har jeg selvfølgelig taget højde for, da jeg lavede kurset.

Jeg lover dig, at det ikke er tidskrævende at ændre din søvnkvalitet.

Jeg har gjort det let for dig

Øvelserne er lette at implementere i din hverdag, og lydfilerne kan du lytte til, når du kører hjem fra arbejde, eller når du er ved at lægge vasketøj sammen.

Der vil kun være nogle enkelte øvelser, hvor du skal sætte lidt ekstra tid af. Men den tid er givet godt ud, da du i den sidste ende vil få et meget større overskud.

 

Efter kun 6 uger er du blevet klogere på:

  • Hvorfor det kan være svært for dig, at falde i søvn om aftenen
  • Hvad du skal gøre, for at gøre det lettere for dig at falde i søvn om aftenen
  • Hvilke redskaber du skal ty til, når du er blevet vækket om natten og skal falde i søvn igen
  • Hvorfor det kan være svært at ænder dine søvnvaner, og hvad du kan gøre ved det
  • Hvordan du kan bruge din søvnkvalitet som et barometer, til hvordan du har det i dit liv lige nu!

Modulerne bliver frigivet med det samme, så du kan starte allerede i dag, hvis du vil.

Jeg anbefaler at du bruger en uge mellem hvert modul.

Men føler du, at du har brug for mere tid imellem modulerne, gør du bare det.

Efter kurset vil du kunne mærke en forskel på:

  • Dit mentale overskud. Du vil ikke være så træt om eftermiddagen/aftenen når du kommer hjem fra arbejde. Og har derved mere overskud til at være tilstede med din familie.
  • Dit blodsukker. Det vil være mere stabilt, og behovet for at stikke hånden ned i “sukkerskålen” vil være betydelig mindre.
  • Din sexlyst. Du vil få mere overskud og lyst til sex, det gavner ikke bare dig men også i dit parforhold.
  • Dit humør. Jeg kan ikke garantere at du altid vil være glad, men du vil opleve at dit sind bliver lysere.
  • Din koncentration. Det vil være lettere for dig, for eksempel at læse en bog eller have flere bolde i luften ad gangen.

Du får igen det overskud der skal til, for at du kan være den forældre du gerne vil være for dit barn.

Måske synes du, at det lyder  lidt som et "forbudt" området- at tænke på sig selv, før dine børn?

Det ligger så dybt i os, som forældre. At vi skal sætte alt til side for vores børn, men prøv lige at vende bøtten på hovedet.

Hvis DU går ned med flaget, fordi du ikke passer nok på dig selv.

Hvem skal så passe på dit barn?

Jeg har lavet kurset til specielt til dig, som:

  • Alt for længe har sat dig selv til side, for børnenes skyld.
  • Har brugt årene, imens du havde små børn, på at sove afbrudt. Og nu hvor de er ved at være store, har svært ved at finde søvnrytmen igen.
  • Har et barn med søvnproblemer, som gør at du har svært ved selv prioritere din egen søvn.
  • Sover alt for få timer om natten, fordi du lige skal nyde alene-tiden, efter at børnene er lagt i seng Og derfor ikke kan komme i seng “til tiden”
  • Har det med at tage dit arbejde med hjem, og sidder til sent om aftenen og arbejder, i stedet for at gå i seng.
  • Kan mærke at du har tæret på din søvnkonto i alt for lang tid, men har svært ved at bryde den onde cirkel og hjælpe dig selv.

Kurset er IKKE velgenet til dig som er nybagt forælder eller forælder til et spædbarn.

Shila Nielsen

Forestil dig at vågne op en morgen, uden brug af vækkeur.

Du ligger i sengen og føler dig udhvilet, strækker dig og smiler.

En ny og spændende dag venter forud.

Du sætter dig på sengekanten. Mærker hvordan din krop er klar til at stå op og gå igang med dagens gøremål.

Du går ind og vækker dine børn, de smiler og siger “godmorgen"

Efter lidt tid er hele familien stået op og I sidder alle sammen i køkkenet og spiser et hyggeligt morgenmåltid.

 

Sådan kan det også blive for dig.

Men for at du kan komme dertil, hvor du har et naturlig forhold til sin søvn, skal du begynde hos dig selv.

Er du klar til at tage dig selv alvorligt?

Er du klar til at tage det første skridt  mod mere overskud i din hverdag?

Er du klar til at gå foran som et godt eksempel for dine børn, og vise hvordan man tager sig godt at sig selv?

Er du klar til at ....

“Tage hånd om din søvn”   

Jeg kan ikke love dig at du ALDRIG kommer til at sove dårligt igen. Men ved at få et sundt søvnmønster, kan du bedre håndtere, når du i perioder sover dårligt, for eksempel hvis:

  • Dine børn er syge og de sover dårligt om natten
  • Du mister dit arbejde eller skal skifte job, og du bruger natten på at spekulere
  • Du oplever alvorlig sygdom eller dødsfald i familien
  • Du er ved at købe nyt hus eller andre store beslutninger i dit liv
  • Eller du er bekymret for dit barns trivsel i skolen

Så vil du efter en periode med dårlig søvn, vide hvilke redskaber du skal tage fat i, for at komme tilbage på rette spor igen.

 

Shila Nielsen

Jeg har ikke bare gået vejen selv, men har også hjulpet rigtig mange børn og voksne, til en bedre nattesøvn og dermed også livskvalitet.

Der skulle en stresssygemelding til, hvor jeg blev tvunget til at stoppe op- før det gik op for mig hvor dårligt, jeg havde sovet i rigtig mange år.

Hvor jeg opdagede, at søvn ALDRIG havde været vigtigt i mit liv. Det var mere bare noget som "skulle overståes".

Først da jeg tog mig selv og min søvn, alvorligt, ændrede mit liv sig markant.

Jeg arbejder til dagligt i min klinik i Odense, hvor jeg bruger min viden fra kraniosakralterapien, mindfulness og sygeplejen, til at hjælpe mine klienter til en hverdag med mere overskud.

 

 

 

Er du klar?

Invester i dig selv og din søvn- for kun kr. 995,-

(Det koster faktisk ikke mere, end hvis I skal du ud at spise med hele familien, eller en tur i zoo)

 

 

Få overskud til at være den bedste udgave af dig selv.

Hov stop- stands!!!

Earlybird rabat:

Til dig som er hurtig  på tasterne og bestiller inden den 6/10 kl. 23.55, har jeg lavet en helt speciel rabat......

Hold nu fast ......

På hele kr. 500,-

Din investering i dig selv, er altså kun kr. 495,-

Men så skal du også slå til nu, inden den 6/10!

Brug rabat-koden: TAGHÅNDOM

 

 

Når du har meldt dig på online-kurset, får du adgang til de 7 moduler lige med det samme.

Jeg anbefaler at du bruger en uge mellem modulerne, men har du brug for at fordybe dig lidt længere tid

i nogle af øvelserne, så gør du bare det.

Kurset er delt op i 7 moduler, som ser sådan her ud:

Modul 1: Søvnvaner
Du skal til at kigge på dine søvnvaner
for at en forståelse for, hvor stor
betydning dine vaner har for din søvnkvalitet.

Modul 2: Regelmæssighed
Nu skal du til at have regelmæssighed ind
i din hverdag, og du får tips til hvordan
du håndterer det i en travl hverdag.

Modul 3: Aftenrutiner
Få nogle gode aftenrutiner ind i dit liv,
og se hvad det gør ved din søvnkvalitet.
Her får du også en sovemeditation.

Modul 4: Soveværelset
Roder dit soveværelse? Jeg hjælper dig
med at rydde op, giver dig 3 lette øvelser
til hvordan du hurtigere kan falde i søvn.

Modul 5: Sig godnat til din krop
Tanker kan forstyrre din søvn. Her får du flere
små øvelser til at håndtere dine tanker og du lærer
at mærke hvad positive tanker kan gøre for din søvn.

Modul 6: Morgenrutine
Det er ikke ligegyldigt hvordan du
kommer ud af sengen om morgenen.
Jeg viser dig hvordan.

Modul 7: Den naturlige søvn
Her kigger vi sammen tilbage og reflek-
terer over det du har lært, og snakker om
hvordan du kan tage de nye gode vaner
med dig. Som en naturlig del af dig liv.

Er du stadig i tvivl om du skal melde dig på kurset?

Jeg er ikke sikker på jeg har energi til at gennemføre kurset, for jeg en al for travl hverdag.

Du kan tage kurset i det tempo der passer dig. Har du brug for at arbejde i længere tid per modul, kan du sagtens gøre det. Du kan tage al den tid du har brug for, uden at det betyder noget.

 

Jeg har mindre børn, og bruger store mængder energi om aftenen på at putte dem. Så orker jeg ikke at bruge energi på min egen søvn.

Øvelserne er så lette og kræver ikke den store mængde ekstra tid, for at udføre dem. De kræver blot at du gør noget andet end det du plejer at gøre om aftenen. Ikke noget ekstra. Derudover har jeg gjort det nemt at lytte til undervisningen, idet det er lydfiler som du kan lytte til når du for eksempel kører på arbejde.

 

Mine børn er store nu, så passer kurset ikke til mig

Jo du kan sagtens bruge kurset alligevel. Øvelserne egner sig til alle voksne.

 

P.S. du kan sagtens bruge kurset til dine børn, specielt hvis du har lidt større børn, som har søvnproblemer. Og til de lidt mindre børn, er der flere af øvelserne du kan pille ud og bruge til dem også